Friday, April 16, 2010

BREAD PUDDING

Bread Pudding' dari Farest Bakery...mewah dengan rasa. Resepi ' Bread pudding' ini adalah gabungan tradisional dan moden. Kebanyakkan kita 'Bread Pudding' boleh menjadi nostalgia bilamana bau bauan roti bakar yang disalut 'butter' , 'fresh milk dan vanilla mungkin masih segar dalam ingatan kita . Kini taburan 'golden raisins atau kurma menjadikan 'Bread Pudding' ini pandai mengikut zaman...

Friday, April 9, 2010

SELAMAT HARI JADI..NANA & ADAM




Selamat Hari Jadi buat Nana yang ke- 6 dan Adam yang ke-5. Semoga anak-anak ini menjadi anak2 yang soleh dan solehah buat ibu dan ayahnya. Kek Blueberry ini di intikan dengan blueberry dan belgium coklat.

Wednesday, April 7, 2010

Cream Puff
















Masih mengekalkan kesegaran 'fresh milk' dan vanilla, Cream Puff ini merupakan produk terbaru Far East Bakery dan kini cukup mendapat sambutan Alhamdulillah..Inti vanilla yang sejuk itu pasti akan membawa peminatnya kembali ke sini...we are not just a bakery, we bake your memory..

Sekali sekala mengubah menu hi-tea rasanya ok jugak...inti vanilla cream puff ini kadang-kadang rasa mcm kita menikmati ice cream..yummy yummyy..



Related Posts with Thumbnails

Quotes

The secret of success is the constancy of purpose

 

FAR EAST BAKERY | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates